Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 7 september 2011

En vecka, sex solnedgångar....






Santorini är som bekant berömt för sina solnedgångar. Vi fösökte variera oss och betrakta den från olika platser varje kväll. Så här har ni dem alla.......
Lumans schyssta sorti på Santorini. Den är vacker där med.
Turisterna trängdes på de bästa platserna för att fota sig själva med solnedgången i bakgrunden. Kvinnorna var uppklädda i bästa stassen, sminkade och nyfönade trippade de runt på högklackat i de stenlagda gränderna. Bara det var ett skådespel i sig. När solen väl försvunnit rungade applåderna. Ingen soldyrkan här inte, nä!

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Underbart, helt underbart! Jag älskar solnedgångar och även Side har underbara sådana! Kramiz

4U2 sa...

Så vackert! har du varit på Ios? Där var fint på slutet av 70-talet när jag var riktigt ung. (inte myndig ens *ler*)