Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 4 september 2011

Dekorerar.....

Dekorerat.....på Santorini. Visst blir man glad?

Jag är hemma med en infektion och en penicillinkur. På "orkesskalan" ligger aktiviteten sitta på en stol och sortera papper lågt ner och dammsuga alldeles för högt upp. Så jag ägnar mig åt att sortera och dekorera..... vid min sida har jag en stor pappkasse där allt som bara går att slänga åker ner.....
Så skönt........
Det är så många saker som legat lågt på prioteringslistan och bara hopat sig i högar.
Och när har man tid att dekorera sitt hem? Jag har så många vackra krukor, burkar, tyger och annat som vi använt som rekvisita som bara står........till ingen nytta alls.
Så nu har jag bytt ut, vänt och vridit och matchat.....


2 kommentarer:

4U2 sa...

När kommer bilder?
Hoppas kryandet sker snabbt! :)

Fenixmonas sa...

Usch då, hoppas nu att pencillinet gör dig fit for fight igen!!
Jag saknar hund jättemycket, men jobbar borta hela dagen, då går det inte att ha hund, så grym får man inte vara mot djur. kramiz!!!