Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 25 september 2011

Härliga Helg!

Jag är lika förvånad varje vecka över att fredagen är min och jag är LEEEEDIG! Jag vet att jag är lyckligt lottad och jag är oerhört tacksam över att jag har tre "egna" dagar i veckan.
Att ha egen tid är en gåva.
Den här helgen var särskilt lyckad......
Vädret var fantastiskt. Jag kunde ta min kaffekopp ut i solen och njuta av värmen. Mannen bredvid och jag lunchade i trädgården. Jag har umgåtts och skrattat med mina vänner. Jag har kunnat dela tankar och texter med andra. Jag har hunnit vaxa bilen, bara en sådan sak? Nu är den redo för vintern.
Jag har tagit en ridtur i sensommarvärmen. Jag har galopperat över ängarna....
Att morgondagen innebär en ny arbetsvecka, vad gör väl det?

4 kommentarer:

Monica sa...

Vilket "härligt" Inlägg...kan "känna" att du har njutit. Skönt Ninja, det behöver man göra mellan varven.
Vacker bild!
Önskar dig en bra vecka. Må väl och ha det gott.

Fenixmonas sa...

Härligt! Hörs som en alldeles underbar dag! Dagar skall njutas här o nu...morgondagen är en annan dag! Kram på dig!

Yvonne :-) sa...

Jag förstår att det blev en helt underbar kväll.Sen blev det +plus att kunna sitta ute med mannen brevid och luncha, och att kunna ut och galoppera.Vi kanske träffas längre fram och rida ut på ängarna i full galopp Morgonkram!

Lysande ögonblick! sa...

Ja. Det är så härligt med egen tid, natur och vackra miljöer. Tänk vilken lycka det är att ha den möjligheten. :) KRAM!!!