Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 15 september 2011

Fortsätter nyfikentemat.....

Det här är nog sveriges nyfiknaste djur.....

Kan man få smaka på den där svarta grejen?

Vad gör de?

Idag hittade jag ett antal kläder på galgar som jag blev nyfiken på. Så jag plockade på mig ett gäng och släntrade in i en provhytt. Jag var nyfiken på hur jag skulle se ut......
Som tur var passade inte alla, men tillräckligt många för att göra plånboken tunnare och garderoben trängre.
Det kan bli dyrt när man är nyfiken....men det kan bli snyggt också och det är det sista som drar.....


3 kommentarer:

MICKAN sa...

Söta är dom också!

Yvonne :-) sa...

Ibland kan det bli dyrt att vara nyfiken.Du får kolla vad jag skrivet i min blogg,och se om du kan komma ihåg var du sett det innan

Yvonne :-) sa...

förlåt!glömde kramen