Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 1 mars 2011

Färdigstädat i bildarkivet!

Oj, oj, oj.......det tog ett antal timmar det. Men nu har jag gjort mig av med alla dubbelkopior och därmed skapat mig lite mer utrymme. En grovsortering bland mappar och filer har jag också gjort så att jag ska kunna hitta lite bättre. Återstår en finsortering, men det blir nästa gång jag blir sjuk. Man ser ju ut som Ka i synen snart, ni vet ormen i djungelboken när han ska till att hypnotisera Mowgli......

Och ute är det grått.....

1 kommentar:

Monica sa...

*Fniss*....men mycket har du fått gjort!
Tack snälla för det underbara bildspelen & den ljuvliga musiken till....Wow vilken "Lisa för en trött själ".....Hoppas fler än jag hittar dina underbara bildspel LÄNGST ner på din Blogg. Jag har i kväll tittat på Soil of Tuscany. Lyfter på min Hatt och säger: tack Ninja!
Må väl och var rädd om Dig! Krya på Dig kram.