Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 4 mars 2011

Måla över?

Dammråttorna har börjat inta vårt hus.......jag noterar det men låtsas inte se dem. Som hämnd växer de sig allt större. Snart börjar de leka virvellekar på golvet. Dammråttor är riktiga exhibitionister. De vill verkligen synas. Det är tur att de inte ger ljud ifrån sig. Då hade man väl fått gå omkring med öronproppar.
Måla över skiten? Japp, det skulle vara bra om det gick, så jag hämtade en gammal duk och började måla över....... och nu är det något annat! Tänk vad bra det vore om man kunde måla över ett och annat......det finns en hel del i den här världen jag skulle kunna tänka mig att måla över.


Titta bara, badbart och klart!

2 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Ja det är tur att dammråttorna är tysta .Tack för ditt beröm.Att resa dit är jag för gamal förSk åka buss till Tyskland med barbarnet och besöka Selters..Kram!

Vicke sa...

ja, det skulle jag med kunna göra, ha en trevlig helg nu