Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 27 mars 2011

Oväntat besök.....

Det fick vi idag när goda vänner från Lettland plötsligt dök upp. Igår hade vi besök av vänner från Uppsala och i fredags var vi i Björnlunda på fest. Fest i dagarna tre, det är inte illa.

En härlig början på sommartiden......

Även om snön fortfarande dröjer sig kvar här och var.

I Ankdammen on PhotoPeach


4 kommentarer:

NatureFootstep sa...

Hur kan ditt picasa vara fullt? Jag har inte ens fyllt det till hälften trots att jag har så många bloggar och massor av bilder. Så,nej, jag betalar inte. Dessutom, om jag inte misstar mig så kom det väl ett meddelande om att små bilder inte längre räknas i utrymmet. Mina är inte bredare än 700 pix. Det verkar inte dina vara heller.
Får kolal lite på det där. :)

Fenixmonas sa...

Så mycket fåglar överallt just nu...de vet att våren är på gång! Kramiz

Yvonne :-) sa...

Morn! Härligt för er .Skulle gärna vilja ,men har fullt upp med Kjell.Men det blir ändå mer för man hänger på de andra..Kram!

Monica sa...

Ninja, de är bara jag som är här och njuuuuter! Bildspelet i ankdammen = 10 poäng!!!!
Hoppas att allt är väl med dig!
Kram från mig.