Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 26 mars 2011

Testar ett nytt upplägg.....

Några av mina besökare tycker att det är svårt att hitta mina bildspel längst ner på bloggen. Så jag provar att göra ett inlägg med mina bilder från vår Gotlandsresa i början av mars. På så sätt ska bildspelen hamna under etiketten bildspel i menyraden till höger.
Det var givande att uppleva Gotland en annan årstid. Det kommer vi helt säkert att göra om.



Gotland mars 11 on PhotoPeach


2 kommentarer:

Åsa! sa...

Fler borde ta chansen att åka hit under lågsäsong!

Yvonne :-) sa...

Ja här har varit fullr upp.Bra att de kunde komma och hjälpa till Ola är H.P i april Och mia blev R:P i februariKram!