Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 2 mars 2011

Safari......resa på swahili

Mälaren... 

Vår badplats.......tro det eller ej, men om några månader ska det gå att bada här igen.

vårt promenadstråk...

skidspår på isen...

Skuggor och dagrar...

fjolårsvass...

snöformationer...

En resa kan vara lång eller kort. Den kan ske med transportmedel eller till fots. Dagens safari var av det kortare slaget, till fots. Jag har varit inomhus i flera dagar men idag bjöds det på sol och dagsmeja. Så jag måste bara ut och andas lite. Härliga mars, det är så skönt när solen värmer igen. Kameran fick följa med och dokumentera dagens lilla safari.

4 kommentarer:

Monica sa...

Vacker safari du var på i dag!
Var rädd om dig och krya på dig Kram från mig.

Yvonne :-) sa...

Kanonbilder!! Du är duktig på att ta bilder.Lovar att hålla mej kvar på pinnen så länge jag kan.Sen vet vi ju vad som händer.
Kram!

Vicke sa...

härliga bilder som vanligt, ha en fin dag nu

NatureFootstep sa...

här har det börjat töa lite nu så jag hoppas det fortsätter så.