Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 28 mars 2011

Sommartider.......

Jag gillar sommartider!
Wow, soligt och ljust även när man ställer in hästen. Jag tror att häst och hundmänniskor skulle kunna ha sommartid året om. För oss betyder det så mycket att det är ljust efter jobbet så att man hinner motionera de fyrbenta innan det blir kolsvart. Nu börjar de ljusa sex månaderna......ska vi fira det med ett sommarbildspel som en liten försmak av det som stundar?


Sommarskärgård on PhotoPeach


5 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Undrar vem som kom på det där med att ställa om klockan...Denna radio köpte vi som nygifta.Kram!

Åsa! sa...

Visst är det underbart med ljusare kvällar!

Jeppsson sa...

Jag föredrar också sommartid. Det blir så dumt när man ska ställa om till vintertid, man tycker redan solen går ner tidigt och så ska den ner ÄNNU tidigare.

Monica sa...

Ninja, du är allt en "hejare" på underbara vackra bildspel! Musiken till bilderna.....njuuuuuuter så du kan inte ana...
Kram från mig

4U2 sa...

Härliga bilder, fin musik! Tack för en trivsam stund!