Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 11 mars 2011

Konst och prinsessor....

På jobbet har de drabbats av en mindre prinsesshysteri. Själv har jag den sista tiden legat i sängen och tagit det lugnt. Kronprinsessan Victoria och prins Daniel kommer på visit. Vår konstgrupp har ombetts att utsmycka lokalerna där presskonferensen och lunchen ska intas. Så idag har vi hängt upp tavlor.....
Det tar alltid längre tid än man tänkt sig för det är så mycket som ska klaffa. Först blev jag ombedd att stå till tjänst för att svara på frågor men idag visade det sig att det inte skulle finnas något utrymme för det. Gissa vem som är lika glad för det?

Lek med linjer.......Helgumannens fiskeläge, Fårö

3 kommentarer:

4U2 sa...

Härliga bilder, man kommer genast att tänka på sommaren!

Jeppsson sa...

Fina bilder. :-)

Monica sa...

Förstår att någon blev glad......de vackra bilderna från Fårö "ger" mycket mer. Tack för att jag får njuta!
Var rädd om dig Ninja! Kram från mig.