Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 17 augusti 2010

Nio och en halv timme!

Det kallar jag rivstart! Så började min första arbetsdag efter semestern.......
Dessutom sov jag dåligt.... det brukar jag göra när jag vet att jag ska ändra rutinerna. Fast jag bekymrar mig inte.....tröttheten tar ut sin rätt i slutändan i alla fall.

Säng, säng, säng, sova, sova, sova........
Nya sängarna på plats i den nyrenoverade sjöboden. Här sover man gott. Vyssjad till sömns av syrsornas musik och väckt av måsarnas skri........

Syrsa på besök!

9 kommentarer:

Monica sa...

Ser att där går det ingen nöd på dig i sjöboden......men den som sover mot vägggen....hur kommer man dit? är det "hopp" som gäller....*fniss*....Var rädd om dig & kramen.

Jeppsson sa...

Oj, den var stor den! Själv vet jag nog inte hur man ska se skillnad på syrsor och gräshoppor. Jag kallar dom gräshoppor allihop.

Karpstryparn sa...

Svar: Jag förstår precis vad du menar.

Stina sa...

Jag är precis likadan; kollar klockan och räknar timmarna tills det är dax att stiga upp... Du kommer säkert att sova som ett litet barn inatt :)
Jag tror inte heller att jag ser skillnad på gräshoppor och syrsor...sen finns det ju vårtbitare också...men som sagt...jag har noll koll. Det blev ju superfint i boden med de nya sängarna, trångt och mysigt :) Kram

Lysande ögonblick! sa...

Åh vad härligt med en sjöbod. En fribod för ro. :-)

Yvonne :-) sa...

Ser skönt ut i sjöboden.Kanske lite svårt för en som är gammal att kravla sig in i den sängen längst in.Skulle vara roligt att få träffa dej.Kram!

Frogprincess sa...

Det räcker med en helg och så kan man inte sova på söndagskvällen...

Vicke sa...

ja, där i boden sover du säkert gott

bokhyllan sa...

Lyckliga du, vilken fin sjöbod! =)