Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 7 augusti 2010

Inne igen!

Jo, det blev en liten sväng.....
Först åkte vi till Karlskrona och stannade över natten i Carlshamn. Vi fortsatte mot Båstad och besökte även Mölle och Arild.
Från Helsingborg tog vi färjan över till Tyskland och stannade en natt i Oldenburg. En kort men intensiv tripp blev det......
Eftersom jag inte har möjlighet att ladda ner bilderna nu så kommer en utförligare beskrivning av min lilla tripp lite längre fram.

8 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

En båt är som härligast ... när den är på land! *ler*
(blivit rädd/ängslig för nästan allt ... med åren...)
:)

Åsa! sa...

Då hann ni ju med en hel del!

Frogprincess sa...

Det var ingen liten runda på de dagarna...

Jeppsson sa...

Väntar på vackra bilder, du brukar ju fota så bra. :-)

Monica sa...

Välkommen i "klubben" för snabba resor, så många ställen på sååå kort tid som möjligt....*fniss*...
Ha det bra, var rädd om dig. Kramen.

Vicke sa...

då får vi vänta och se

Lysande ögonblick! sa...

Underbart. Ser fram emot bilder. :-)

Helly på vift sa...

Härligt att komma iväg en sväng och ni verkar ha hunnit med en hel del. Ser fram emot bilderna.

Kram!