Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 24 augusti 2010

Solen går ned och solen går ned

Har man sett en så har man sett alla. Men så är det inte.....ingen solnedgång är den andra lik. Ett bra ställe att njuta av solnedgången är Hovs hallar på gränsen mellan skåne och halland.
Idag bjuder jag på sommarens solnedgång där......istället för att skriva om något som inte har hänt denna vanliga vardag.

9 kommentarer:

Monica sa...

Wow, vilka vackra, underbara bilder. 10 poäng!
Må väl.

Jeppsson sa...

Är det du som har fotat dom? Det är ju svårt att fota solnedgångar... Men det här var jättefina bilder.

Yvonne :-) sa...

WOW! Vilka fina solnedgångar du har fotat.Det var inget farligt att använda lustgas.Jag hade det till våra två pågar.Kram!

Tigris Predikantan sa...

Man lika hänförd varje gång!
:)

Fenixmonas sa...

Undebara bilder! Visst är det lika facinerande vackert varje gång, att få se solen upp och nedgång. kramiz

Vicke sa...

härliga bilder, jag kanske norpar en och gör om den om det är ok

Åsa! sa...

Det är vackrast när det skymmer...

Helly på vift sa...

Ja, det är något magiskt när solen försvinner ner i horizonten.

Vackra bilder.

Kram!

Tweety sa...

Sista bilden var helt klart bäst. Ha det gött kramen