Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 28 augusti 2010

Ett besök i Trosa

Solrosor vid vägen....
Vi tog en promenad och njöt sedan av en trerätters middag på en restaurang.
Åpromenaden i Trosa
Mitt i Trosa såg vi en grönbena. Den gick och åt på en översvämmad gräsmatta och brydde sig inte om alla flanörer som spatserade förbi på gångvägen. I skärgården är de normalt skygga och svårfotade. De flesta förbipasserande såg den inte eller så trodde de kanske att det var en vanlig skata.....de flesta jag känner vet ingenting om fåglar.

Grönbena heter jag och ska normalt inte kunna fotas med denna kamera!

8 kommentarer:

Vicke sa...

det var många fina bilder igen, ha en fin dag nu

Fenixmonas sa...

Vad kul att kunna fota något som inte är så vanligt! Fina kort från ån! Kramiz

Monica sa...

Ninja, du är "bara" en mästare på att ta underbara bilder!!!!!!!!!! Men du får inte stanna kvar i Trosa...*fniss*....
Var rädd om Dig & kram från mig.

Helly på vift sa...

Ni verkar haft ett trevligt besök i Trosa och fina bilder på den där fågeln - vad en nu hette.. ;)

Vicke sa...

inget nytt på denna front

Anonym sa...

Trosa är verkligen jättefint!!Fina kort!!! :) /tindrashem

Åsa! sa...

Så vackert!

Helly på vift sa...

Hej! Du har fått en bloggutmärkelse från mig!

Kram!