Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 23 augusti 2010

Årets sista bad?

Så här ser den ut vår badplats. Det är så skönt att bo nära vatten. Vi har bara några hundra meter att gå från vårt hus för att komma hit. Vår granne kom förbi och undrade om vi inte skulle ta ett dopp. Det kan ju vara årets sista? Något år har vi kunnat bada en bit in i september men när nätterna blir längre kyls vattnet av snabbt.

Det var så skönt, vattentemperaturen är fortfarande över 20 grader och jag tog en lång simtur.

7 kommentarer:

Helly på vift sa...

Härligt! Själv hoppas jag på att hitta en liten sommarstuga nära vatten i Sverige med bastu för då gör det ju inget att det är lite kyligt i vattnet :)

Monica sa...

Härligt Ninja, men är det inte två pojkar i badet......*fniss*
Var rädd om Dig!

Yvonne :-) sa...

Brrr Jag tycker att det ser kallt ut.Pågarna ser ut att frysa. Där fick du till det med övergångstället!Kram!

Monica sa...

Ja, visst är hon söööööt. Då förstår du att jag har svårt att säga nej......oj, är hon en sån "fin" katt....det visste jag inte.
Familjen som äger henne har FEM barn ( från 9 år & till någon månad gammal)......så att komma hit är som att komma till ett bättre Hotel....*fniss*.....ha det.

Vicke sa...

vad härligt med närhet till vatten

Fenixmonas sa...

Här är det för kallt och har så varit hela sommaren...enligt mitt tycke! Kramiz

ansepanse sa...

ja det är synd att badsäsongen snart är helt över
kramar