Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 21 augusti 2010

Sköna fredag!

Jo, man uppskattar fredagarna mer när man jobbar. På semestern flyter dagarna ihop och det spelar ingen roll vilken veckodag det är. Till och med måndagarna är okay.
Programmet var späckat idag, direkt efter jobbet åkte jag och provred en häst, sedan hann jag precis hem för en dusch innan det var dags att ge sig av på fest.
Nu sitter jag här mätt, gäspig och belåten........och det bästa av allt, sängen väntar!

6 kommentarer:

Vicke sa...

härlig bild igen, ha en fin dag nu

sannof sa...

Tack kära du för ditt stöd ..Men livet blir så mörkt när alla drömmar och förhoppningar bara kastas bort.. livet blir liksom i ett vakum och man får bara försöka överleva.. Just nu kämpar jag för fast jobb så jag kan bo kvar i huset . Annars vet jag inte vad jag ska ta mej till .. Här har jag ju alla mina vänner och min hobby och min underbara trädgård som jag byggt upp under åren.. Vill verkligen ha mitt eden kvar.. Kram på dej och tack för att du finns..=)

Monica sa...

Hallå i "stugan".....vi ska på kräftfest i kväll. Fick precis ett sms att de hade fått måååånga. De fiskar själva....var tydligen ute jätte tidigt i morse.
Ha en bra lördag. Kram

bokhyllan sa...

Så fin bild! Otroliga färger!

Betsy sa...

Jag håller med dig, fredagar är underbara. =)

ansepanse sa...

visst är sängen härlig när man är riktigt trött, vilken fin bild
kramar