Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 27 december 2011

Sista semesterdagen är till ända!

Japp, nu är årets sista semesterdag uttagen! Men det kommer fler efter nyår.....
Jag hann med mellandagsrean i min favoritaffär och kom hem med en kofta, en kjol och två jumprar. Normalt är kläder dyra i den affären, men när det är 40% rabatt på plaggen så passar de även min plånbok. Så jag handlar bara två ggr om året där. Efter jul och efter midsommar.
Golvet hann vi lägga klart i lillrummet men när vi skulle spika lister blev det klurigare än vi räknat med så det får vänta tills i morgon.

Jag har kommit på att vinter är väldigt vackert på bild.....så jag bjuder på det!

3 kommentarer:

carina sa...

En fördel med att fylla 40 var... att man fick 6 semesterdagar till :)
Det gillar man *Ler*
Kramen♥

Hovdamen sa...

Jag är också en rea-nörd, köper i princip aldrig kläder utom på rea. Jag älskar att göra fynd!

Kram

Anonym sa...

Här är vintern bara grå, helt jämngrå. Ett jälöa skitväder!