Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 8 december 2011

Idag har jag tittat på näckrosor....

Vi gjorde ett förmiddagsbesök på Moderna Muséet för att se tavlor av  Monet, Turner och Twombley. Idag har jag sett näckrosorna blomma....och det i början av december.
De här näckrosorna blommade i en trädgård i Torekov en sommar. Kanske husets ägare var förtjust i Monet?

4 kommentarer:

4U2 sa...

Och så vackra färger!

Yvonne :-) sa...

Monet målade för det mesta näckrosor och en bro...Japp det var lättare att brodda gubben.Slapp att rensa hovarna.Och skruva :-)Kram!

ansepanse sa...

de är ju så vackra, jag såg röda näckrosor i kinaträdgården i Närke i somras
Sv: jo, jag är nöjd med mina tatueringar :)
kramar

Anonym sa...

Näckrosor är så vackra. Synd att man ingen damm har.