Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 13 maj 2011

Större utrymme....

En dator har flyttat in till mig. Mannen bredvids dator började plötsligt uppföra sig underligt och nu har jag fått ärva den.
Fast den har varit hos "doktorn". Så nu har den blivit medicinerad mot virus och återfått sin gamla styrka. Eftersom det är vår firmadator som nu gått i pension så är det ordentligt tryck i den när den väl blivit kurerad.
Nu väntar jag bara på att mannen bredvid flyttar ut så att jag kan flytta in......och fylla alla blivande tomrum med mina egna möbler.


Så här vill jag bo....

3 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Hm..... jag tror att din groda fick hjälp av en som hade två ben!Klart att du kommer att få bo så i framtiden! Kram!

bokhyllan sa...

Jag vill också bo så! Vackert!
Önskar dig en finfin helg.

Vicke sa...

vad bra att du har en egen dator nu, ha en trevlig helg