Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 18 april 2011

Livet just nu.......

Är ganska bra. Jag har fått ordning på en hel del saker. Eftersom min energi börjar återvända så är jag säker på att jag har gjort rätt prioriteringar.
I helgen hann jag massor.........både inom och utomhus.
Halva min garderob åkte till Lettland.......därför var jag "tvungen" att inhandla lite nytt ( tyvärr två storlekar större).
Men så är det när kvinnor mognar. Det är bara att gilla läget och inse att man kan vara snygg i ett par storlekar större också. Och mannen bredvid får mer kvinna för pengarna (fniss).
Nya jobbet är kul. Idag har jag lärt mig hur man dekorerar, glaserar och packar en ugn. I morgon ska vi till Strängnäs och handla lera samt äta en god lunch på kollegans brors restaurang som ligger där.
Dessutom får jag betalt.......
Aj, aj, aj vad bortskämt det känns!


Det var svårt att hitta en bild som illustrerar bortskämd. Men när jag får vara tillsammans med hästar på en vacker plats i den svenska sommaren så känner jag mig oerhört bortskämd......

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Godmorgon i stugan denna tisdag! Vilken vacker bild! Mina kläder har krympt i garderoben...skumt! Kramiz!

4U2 sa...

Så vackert ... skulle inte tacka nej till picknick där :) !

Monica sa...

Vilken underbar BILD!!! Finner inga ord!
Var rädd om dig Ninja.