Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 13 april 2011

Trötter.....

Nu är jag trötter i mina fötter. Och i huvudet också. Denna april har varit benen varit fulla med spring och jag kommer nog att springa runt lite till för april är inte slut än. Jag skulle vilja göra som elefanten, lägga mig i SPA:t och skaffa två personliga assistenter som masserar mig med kokosnötsskal.
Eller kanske hellre smörjer in mig med kokosnötsolja?
Tänk om man vore en indisk elefant som fick bada i 28 gradigt vatten? Enda likheten mellan mig och elefanten just nu är möjligtvis den runda magen.

4 kommentarer:

kaffehörnan sa...

Hej hopp tösen
Jepp 28 grader hade man ej tackat nej till
Gonatt o dröm sött

Fenixmonas sa...

April är oftast en bråd månad...då ska vintern bort både här o där och vi ska alla ställa om oss för att ta emot en bättre tid...kramiz

Nillas Trädgård sa...

Han ser ut till att ha det riktigt gott!!!
Hoppas att du får en fin dag!
/Frogprincess

Lysande ögonblick! sa...

tihi. Snart är det maj. :)