Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 19 april 2011

Om tusen år......

Kära dagbok. Vad vill världen veta om mitt intressanta liv idag? Förmodligen ingenting......
Jag har fått några att skratta......det är bra. Vi skrattar alldeles för lite. Någon sade att jag var på bushumör....lite lagom tokig och respektlös.
Ibland måste man få vara det......det underlättar. Att inte ta sig själv på för stort allvar och inte vara för högtidlig.
För när allt kommer omkring, vad gör det om tusen år?
Det mesta vi gör idag kommer inte att ha betydelse om tusen år......men om det finns något som kommer att ha betydelse då, se då till att göra det nu.

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Säkert har allt vi gör betydelse...fast vi inte tror det så påverkar vi alla den fortsatta utvecklingen...Min lille Cesare kom tillbaka igår kväll!!! kramiz

Monica sa...

Nä men Ninja, jag hade INTE kunnat säga dessa ord bättre!!!!....*fniss*....är sååååå glad att se Dig skriva detta!!!!
I dag öppnas Pensionatet, de första "gästerna" kommer kl 14 sedan fylls det på under dagen. När kvällen kommer är vi 11 st under samma tak i EN VECKA!!!!! De du....hi,hi...batterierna är laddade!
Ärlig kram från mig. Varm & låååång!

MICKAN sa...

Nog har en del saker betydelse om tusen år. Man har ju varit med om att förändra till det possitiva hoppas jag :)