Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 11 april 2011

Inte utan ett visst vemod.....


........sade jag adjö till mitt arbete i parken. Det kändes lite extra sorgligt pga det vackra vädret......
Idag började utomhussäsongen på riktigt. Alla parkbänkar stod prydligt uppradade utanför vår barack för att oljas. Det var bänkoljning vi började med när jag tog över gruppen för fyra år sedan. Cirkeln är sluten. Men idag bröt jag mig ur den och går vidare i livet......


Sommarparken.......en härlig arbetsmiljö!

6 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Vad ska du arbeta med nu då?Ola m familj kommer 23 då ska vi till Ovesholm.Va bra att du fick ut i många timmar.Kram!

Nillas Trädgård sa...

Fullt förståeligt att det måste kännas trist.
För mig låter det som ett drömjobb.
/Frogprincess

MICKAN sa...

Då blir det kanske till att sy kudd till bänkarna nu istället ... :D

Fenixmonas sa...

Klart det måste kännas trist...Vad blir det nu då...kramiz

Lysande ögonblick! sa...

Ett fint avslut tycker jag det låter som. jag hoppas att det känns bra och att det väntar spännande tider för dig. KRAM!!!!

Åsa! sa...

Så vemodigt det lät! Hoppas du kommer att trivas på din nya arbetsplats.