Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 27 februari 2011

Hör ni mig?

Efter några dygns sovande så tror jag faktiskt att jag hörs. Jag ringde en kvinna för ett par dagar sedan och hon hörde knappt vad jag sade i telefon. När jag talade med henne idag så hörde hon vad jag sade. Det måste vara ett framsteg.......
Huruvida det blir läkarbesök eller kompledigt i morgon är dock inte bestämt ännu. Hoppas det blir kompledigt. Jag vill till Nyköping, jag vill!

3 kommentarer:

Monica sa...

Jag hör dig inte!!!! Men de kan tänkas att jag har vaxproppar.....ho,ho....hör inget!
Gå till läkaren! Krya på Dig. Kram från mig.

Yvonne :-) sa...

Jag vet inte vilka låtarna var,jag sovZZZZZZZZKram

Anonym sa...

Krya på dej och vila rösten..=)/sannof