Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 14 februari 2011

Ingen rim och ranson.....

Men fullt med rimfrost. Såååå vackert. Såååå kallt. Vår arbetarbarack har förvandlats till en kamouflerad igloo. Vattnet var fruset, toaletten fungerade inte, vi huttrade och hänglåset till snickeriet hade frusit fast!
Vad göra? Vi lade beslag på verksamhetens buss och åkte ut till havet för att njuta av allt det vackra. Bussen var varm......efter ett tag stannade vi vid en pizzeria och åt lunch. Pizzan var varm. Vi blev mätta.
Jag har en stor mätt mage.

9 kommentarer:

ansepanse sa...

usch då, bara inte vattenledningarna fryser sönder
härlig utflykt
kramar

Susann sa...

Låter som en härlig dag .
Kikade in och vill önska en fin kväll :)

4U2 sa...

Vackert, det var en kall men vacker dag!

Yvonne :-) sa...

Låter som en kall men härlig dag! Håller på att träna mig till att ha två fjärrkontroller en i var näve.
Kram!

Fenixmonas sa...

Usch det låter kallt, men ni löste det ju fint...mat och en varm buss! Kramiz

Elisabeth sa...

Så vacker bild! Tack vare din blogg så hittade jag länken till Photopeach med bildspel.Tack för detta tips.

Anonym sa...

Som diamanter..=) Tack för amaryllisen och chokladen.. hahhaha kram te baxs=)/sannof

Lysande ögonblick! sa...

Låter som en härlig utflykt! :-)

Monica sa...

Tänk att rimfrost kan vara såååå vackert! Men så är det en duktig fotograf "bakom" bilden.
Klä dig varmt Ninja.
Varm kram behöver du också!