Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 22 februari 2011

Vi går mot ljusare tider.....

Det var dags att visa det i färg och bild tyckte jag. Jag tog en liten promenad runt kvarteret idag. Det är bra att få lite luft, även om man är förkyld. Jag blev alldeles slut av en promenad på några hundra meter. Men det var dagens motion jag lovar. Nu ägnar jag mig åt att koka bönor, ge mig ansiktsmassage och att dricka varmt vatten. Det där med ansiktsmassagen och varmvattnet fick jag tips om av min kinesiska väninna. Hon som är kinesisk naturläkare. En rejäl ansiktsmassage om dagen och minst fem muggar varmt vatten......
På åttonde dagen ska man se ut som en prinsessa.......
Återstår att se.
Snart ser det i alla fall ut så här!

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh. Ljusa tider. Ja. Det vill vi ha! :-)

Förresten. Min mailadress: lysandeogonblick@gmail.com

KRAM KÄRA DU!

Monica sa...

Nä men Ninja, jag trodde att jag kommit fel först.....jätte vacker header...heter de så?
Tror jätte mycket på Kinesisk läkekonst!!!! Men hut gör du ansiktsmassagen??????Gör du den själv...eller?
Bra att du frusit in linsgryta....blir lättare för dig när jag ramlar in....*fniss*...
Var rädd om Dig och en varm krya på dig Kram-

Vicke sa...

då får du lägga upp en före och en efterbild på dig sedan

Fenixmonas sa...

Javisst går vi mot våren, helt klart...Dagarna har blivit mycket längre och fåglarna kvittrar så fint där ute! Kramiz!!

Jeppsson sa...

Jag tror främst skönhet handlar om bra smink. ;-)