Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 19 februari 2011

Förkylt läge......

Veckan har varit lugn. Så lugn. Jobbet har flutit på utan mankemang. Jag har gått och lagt mig i tid om kvällarna. Ronja och jag har motionerat varandra. Det har varit kallt. Det har varit och är mycket vackert ute.
I fredags fick jag ont i halsen och huvudet. Därför fick jag ställa in helgens aktiviteter. Goda vänner från Eskilstuna skulle komma och hälsa på idag. De skulle sova över. Ikväll skulle några andra vänner också dyka upp. Vi skulle ha ätit en god middag tillsammans. Korkat upp ett par flaskor italienska viner. Pratat gamla minnen......om Afrika.
Berättat lejonhistorier......för vi har sådana. Bättre än de som någonsin berättats........






Men det får bli en annan dag......

4 kommentarer:

Monica sa...

Ninja, nu gäller det att du kurera dig!Skickar lite "friskflingor" i rymden....känner du?
Tänk vad mycket du har och se fram emot....goda vänner, god middag, goda Italienska viner och massor av härliga & otroliga Afrika och Lejon minnen. Är de ni som tagit bilderna på lejonen?
Tänker på Dig! Krya på dig Kram från mig.

Vicke sa...

Krya på dig fort nu

Yvonne :-) sa...

Ibland blir det inte som planerat.Du får krya på dej!Jag planerar att åka(buss) med vänner till Tyskland Selters.Cassandra (barnbarn)ska följa med.Kram!

4U2 sa...

Hoppas du är på bättrinsvägen!