Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 7 februari 2011

Fyra hjärtan.....

och inte bara ett....

Mitt namn åtföljt av fyra hjärtan. Så stod det på ett paket som jag fick helt oväntat av en väninna denna vecka. Inuti låg ett par hemstickade varma sockor. Hon hade tänkt att mina fötter skulle hållas varma resten av denna vinter och flera vintrar framöver. Det värmer inte bara fötterna när någon tänkt på mig varje maska som stickats.....det går nämligen många maskor i ett par sockor.

7 kommentarer:

4U2 sa...

Det kallar jag vänskap!

Monica sa...

Tänk vad härligt det är att ha riktigt goa vänner som bryr sig.....
Varm kram från mig.

Åsa! sa...

Sådana vänner ska man vara rädd om!

Lysande ögonblick! sa...

Åh så gulligt.

ansepanse sa...

jo, det gör det och då värmer sockarna desto mer
kramar

Lysande ögonblick! sa...

Förresten. HURRA HURRA HURRA. Du har vunnit i min utlottning. Skrev inlägg imorse om det. :-)

Ha en fin dag kära du!

MICKAN sa...

Vad snällt. En riktigt bra vän förstår jag!