Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 24 oktober 2010

Bjuden på tårta!

Jag ska snart på tårtkalas. Inte för att jag är något större tårtfan men ibland kan det vara gott. Mina föräldrar slog runt på "tårtlunch" när vi åkte genom Tyskland och Österrike. De har verkligen rejäla bakverk och mycket att välja på. Gillar man bakverk så kan man verkligen frossa i dem!
Jag provade ett par gånger innan jag övergick till sallad och kaffe. Kanske även det kan betraktas som en udda kombination men det kändes nyttigare.

Lunch.....

Bakverken är verkligen rejäla!

Jag övergick till salladslunch.....de är väldigt bra på salladstallrikar också!

3 kommentarer:

Stina sa...

Jag vet vad jag hade valt.... Tyvärr inte det sunda alternativet :)

Monica sa...

Jag hade valt bild 2, oj,oj vad den ser smarrig ut. Ja,ja,ja det är nyttigare med sallad....men, men, men.....nr:2 kan INTE motstå.

Frogprincess sa...

Jag tror också att jag skulle föredra salladerna.