Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 31 juli 2010

Sängar på nätet?

Nu har jag beställt sängar på nätet. Det går väl bra så länge man inte behöver sova på nätet....
Jag passar på att skriva ett litet inlägg nu när jag ändå är uppkopplad.
Att handla över nätet är praktiskt i övärlden förutsatt att den mobila uppkopplingen fungerar, vilket inte alltid är fallet här.
För att få ut sängarna till ön måste vi emellertid ta till det traditionella viset.....i det här fallet båt och bil.
Vår lilla bod är nymålad och fin.....vi har rivit väggar, skarvat vid golv och tak, samt målat dessa vita. Jag har knåpat med gardiner......
Nu är det bara inredningen kvar. En lämplig byrå ska anskaffas så småningom samt ny belysning. Snart kan hela släkten sova gott på ön.
Jag är alldeles för snabb med att komma igång så några "före" bilder har inte tagits. Lite "efter" bilder ska jag väl kunna ta i alla fall.

2 kommentarer:

Monica sa...

Ja du Ninja, en liten "arbetsmyra" är du allt! Kan tänka mig att det blir bra när det blir färdigt. Var rädd om Dig! En riktigt ärlig kram från mig.

bokhyllan sa...

Väntar på dina "efter-bilder". Spännande! =)