Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 1 juli 2010

Närvarande men ändå inte......

Vad är väl ett Gotlandsbesök utan raukar? Eller en solnedgång på Fårö? Färjan tillbaka slutar sina ordinarie turer redan klockan nio.......men det går bra att få en extra tur och vi var inte ensamma. Det var många som ville njuta av solnedgången.
Här hemma funderar jag över om det är åska eller baciller som gör att jag känner mig "småseg". På jobbet tyckte de att jag lät förkyld......men jag känner mig inte riktigt sjuk heller. Kan man få kalla sig "mellanseg"? Jag släpar mig runt och utför mitt "liv" i bomullslik ultrarapid. Närvarande men ändå inte.....
Mentalt är jag tydligen på Fårö........

7 kommentarer:

Freppsi sa...

Fantastiska bilder och visst är det fantastiska formationer.. att havet skapat dem, otroligt!!

rotan sa...

härliga bilder !

Monica sa...

Fortsätt att mentalt vara på Fårö.....då kanske de "mellansega" går över. Vilka UNDERBARA bilder! Wow....går rakt in i hjärteroten.Var rädd om Dig!
Ärlig kram från en som bryr sig om DIG!

ansepanse sa...

jag har aldrig varit på Gotland - men någon gång så
kramar

Vicke sa...

härliga bilder

bokhyllan sa...

Vackra bilder! Raukarna är så mäktiga.

Sandra på Ön sa...

Ibland blir man lite piggare av att drömma sig bort en stund.