Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 23 juli 2010

Vänner.....är som rosor?

Det går inte att få för många av dem......det finns alltid plats för fler eller hur? Och inte konkurrerar vänner med varandra utan vänskap snarare berikar. Upplevelser, glädjeämnen, erfarenheter och tankar delas.....
Idag träffade jag några vänner som jag inte sett på länge......så trevligt vi hade!

5 kommentarer:

Monica sa...

Kontrar med: Vänskap är den enda rosen utan törnen.
Kul att se att du "finns"...hoppas att du riktigt njuter av din ledighet.
Sommarkram från mig.

Yvonne :-) sa...

Kan tänka mej att det var roligt att träffa vänner som man inte sett på länge.Du vet ju hur vår Ola och Mia ser ut,har ju haft foto på dom i bloggen.Du kanske ser dom vid tolkningen.....Ha det så bra Kram!

Fenixmonas sa...

Visst är det underbart med vänner! Utan vänner vissnar vi snart ner...Kram på dig!

Jeppsson sa...

En skön grej med vänner jämfört med rosor är dock att vänner varken behöver vatten eller gödsel.

MICKAN sa...

Ja, vänner ska man vara rädd om! Läste i inlägget ovan och vad roligt när en gammal kär bekant dyker upp som man undrat över ibland bara dyker upp sådär ...