Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 10 juli 2010

Idag stängde butiken......

Årets bästa dag? I alla fall en av dem......känslan när jag låste dörren och satte på hänglåset till vårt snickeri denna varma fredag var underbar. Nu ska jag öppna grinden till den svenska sommaren och bara njuuuuta.....
Jag har tid framför mig......oplanerad men ändå egen........utan innehåll men jag får fylla den......tiden jag har framför mig är min tid.

12 kommentarer:

Helly på vift sa...

Så härligt :) Njut ordentligt.

Kram

Yvonne :-) sa...

Så härligt vännen! Vilka hemlisar?? Vi har 27+ nu lite för varmt.De sa att det skulle bli regn,vilket är behövligt.Tänk om man kunde få regn på natten och sol på dagen.Ha en bra dag och semester..Kram!

Monica sa...

Njut, njut, njut Ninja! Spring ut genom den öppna grinden..stanna upp...lukta..vatten....båt... naturen...titta..vila...m.m.
Från hela mitt hjärta önskar jag dig en skön ledighet. Var rädd om dig!
Kramar om ärligt.

bokhyllan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bokhyllan sa...

Vilken fin bild!
Vad härligt det låter och det verkar som om vädret håller i sig ett tag.
Ha en riktigt skön semester!!!

Stina sa...

Önskar dig en underbar semester med massor av sol, vind, vatten och precis så mycket avkoppling som du känner för. Kram

Åsa! sa...

Ha det bäst där ute i sommar Sverige!

Fenixmonas sa...

Så härligt! Ha det jättegott! Kramiz

Anonym sa...

Åh vad glad jag blev av ditt muntra inlägg!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

trevlig semester!

Karpstryparn sa...

Nja, det är för varmt ute, mår inte bra av den här värmen.

Svar: OKi doki.

Vicke sa...

det är skönt och viktigt med egen tid