Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 1 januari 2011

Jag pausar lite.....

Jag pausar lite från skriverierna. Eftersom jag tar det lugnt, njuter av mina sovmorgnar och bara går ner varv så finns det inte så mycket att skriva om. Mannen bredvid och jag hade tänkt att ge oss i kast med ett av våra renoveringsprojekt. Material och allt är inhandlat men så insåg vi att vi var alldeles för trötta. Så vi investerar endast i återhämtning och rekreation denna helg. På återseende.....

9 kommentarer:

4U2 sa...

Njuuut av pausen och ägna er åt återhämtning.

Vicke sa...

det gör du rätt i

Fenixmonas sa...

Det gjorde ni alldeles rätt i, mycket klokt av er bägge! En god utvilad fortsättning på detta år! Kramiz

Monica sa...

Kära förståndiga Ninja, du kloka Qvinna!!!
Var rädd om Dig och många kramar från mig.

Frogprincess sa...

Förnuftigt att vila lite i bland.
Man måste hämta nya krafter.
Ha det så gott :-)

Stina sa...

Det var smart av er - passa på att njuta av ledigheten, snart rullar det på som vanligt igen. Du ligger ju inte på latsidan precis, jobbar på med Ronja och det går framåt...det måste vara jätteroligt och nyttigt för både kropp och själ. Gott nytt förresten, det har jag nog missat :) Kram

Anonym sa...

Sköntmed vila man måste ha det ibland,,, Godfortsättning på er och kram =)/sannof

Åsa! sa...

Vila lugnt och njuuut! Kram

Karpstryparn sa...

Ja, va fasen, man kan ju inte blogga jämt heller.