Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 8 januari 2011

Äntligen! Ett fungerande kök.......

Det är inte klokt så beroende man är av ett fungerande kök. Vi totalrenoverade köket 2006 pga ett vattenläckage. Då bodde vi i hallen i tre månader med spis, matbord och kylskåp. En byggfläkt stod och dånade i köket samtidigt som jag skulle tenta i arbetsmarknadsekonomi. Det var jobbigt att rita och planera kök mitt i alla tentor. Men på den tiden klarade jag av sånt......
Nu är i alla fall alla skåp och dörrar på plats och de går att stänga också! Återstår bara att byta spisen som håller på att säga upp sig. Men det blir en annan dag.

6 kommentarer:

Monica sa...

Ser du vad snabb jag är....hi,hi. Tänk vad beroende man är av att ha ett kök som fungerar?
Bra blev det också.
Ha det & kram från mig.

4U2 sa...

Så snyggt! Våra tankar på att fixa vårt (värsta fulaste rummet klagar barnen!) gick om intet när vi fick fuktskador som måste åtgärdas snarast i badrum :(
Men du fick det riktigt tjusigt!

ansepanse sa...

ni har precis samma luckor som vi har bara det att våra är pärlgrå, jättefin kök du har
kramar

Ma sa...

Tjusigt kök. Det vart väldigt snyggt tycker jag...

Stina sa...

Vadå på den tiden...det är väl inte så länge sedan?? Du hade säkert fixat det nu också - du är ju en Ninja :) Väldans fint kök; både fräscht och praktiskt. Ha dé så gott! Kram

Vicke sa...

fint blev det