Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



söndag 23 januari 2011

Goda föresatser hjälper inte alltid.....

Idag har det varit en underbar vinterdag hos oss. Mannen bredvid och jag bestämde oss för att ta en stärkande promenad efter dagens oblígatoriska aktiviteter.
En uppfriskande vinterpromenad i solen skulle ge oss lite välbehövlig energi var det tänkt......
Men vi somnade bägge två på soffan......när vi vaknade hade mörkret åter segrat över ljuset.

6 kommentarer:

Stina sa...

Haha...som det kan bli, men det var antagligen en lur som gav lite välbehövlig energi den också...fast på ett annat sätt...

Sv: Vilodagen gällde idag...skrev inatt och tänkte inte på att det plötsligt blivit söndag :) Och jodå, den blev ungefär som jag tänkt mig, har precis klivit upp ur badkaret...så härligt...

ansepanse sa...

fast vet du, jag tror att ni båda behövde den vilan
kramar

Monica sa...

Hi,hi, hi......så kan de gå! Var rädd om dig!

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Tanke o handling är två olika saker...hehehe...Ni behövde kanske sömnen mer...kramiz

Åsa! sa...

Tänk så det kan bli, antar att ni behövde er tupplur! Önskar dig en finfin måndag.

Lysande ögonblick! sa...

Åh så skönt ändå. En lite sovlur på soffan. Låter mysigt tycker jag. :-)

Hoppas att molnfabriken väljer att hålla sig stängd mycket snart igen. :-)