Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 30 december 2010

Ute ur idet.....




Jag har tillfälligt lagt undan filten. Lediga dagar ska man umgås med sina vänner. Tala om livet. Dela glädje och sorg. Fika tillsammans. Äta lunch. Göra det som betyder mest i livet. Promenera. Gå ner i varv. Låta stressen rinna av. Inse att snö är vackert och njuta av det. Tillåta att vinterns stillhet får omsluta nutidsmänniskans allt mer stressade själ.

1 kommentar:

MICKAN sa...

En riktigt God fortsättning på det nya året önskar jag dig! Och jag håller med om att det är vackert med snö men vill nog ändå inte ha den så här länge. Den ställer till med problem på alla sättt. Bara nu på morgonen så var det glashalt ute när hundarna skulle rastas, igår regnade det en skvätt på kvällen. Stressa ner behöver man verkligen.