Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 5 januari 2011

Änder....







Öppet vatten och änderna samlas.....att snälla förbipasserande matar med bröd gör det hela ännu bättre.

För er som frågat...kameran kostar strax under 4000 kronor. Det är en pocketkamera ca 10x5x2 cm men med samma funktioner som en systemkamera om man vill och för er som inte vill går det att fota med automatik. Det finns väldigt lätta inställningar för makro (blomfotografering), blixt m.m.
De bilder jag tagit här är med autoinställningen.

3 kommentarer:

Fenixmona sa...

Visst är Power Shoten helt suverän...jag tycker ju att den är bättre än min stora Canon! Jag kan zooma in nästan hur långt som helst och ändå få klara fina kort!!
kan inte skriva inlägg i vanliga bloggen idag...vet inte vad de sysslat med där, så jag har skrivet i min Metroblogg idag...Kramiz

Vicke sa...

Fina bilder som vanligt, ha en trevlig helg nu

Tigris Predikantan sa...

Vilka mackor de fick, kalas!