Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 7 januari 2011

Återköp min dag.....



Jag är fortfarande sysselsatt i köket. IKEAs personal glömde att skicka med en del nödvändiga delar för att få det gamla kökssystemet att passa ihop med det nya. Efter ett antal telefonsamtal och mailade beskrivningar insåg vi att det var omöjligt att få ihop det hela. Det var bara att göra ännu en sväng till återköpsavdelningen, ställa sig i kö och hämta det som fattades. Jaha, där gick återigen en ledig dag.......tur att det finns fler!

En underbar dag i Toscana!

En underbar dag i Venedig!

En underbar dag i Dolomiterna!
Mindre lyckade ledigheter får man kompensera med mer lyckade lediga dagar!

5 kommentarer:

Ma sa...

Ikea i alla ära, men då något blir fel är Ikea inte kul alls. Fast har man tur när man ändå är där så kanske man hittar något annat som behöver...

4U2 sa...

Skönt att kunna kasta av sig alla kläder, nästan, och njuta.

Fenixmonas sa...

Så jobbigt sånt är!! Gott att du har tröst i ditt härliga fotoarkiv! Kramiz

Vicke sa...

härliga bilder som vanligt, lycka till med köket

Åsa! sa...

Oj vilka bilder! Så fantastiskt vackert!
Lycka till med köket nu.