Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 27 december 2010

Vinterbistert och infruset...


Kylan har inte varit nådig i år och prognoserna visar inte på någon lindring. Kylan under krigsvintrarna har man ju hört talas om men nu verkar vi vara på gång att slå ett köldrekord från sjuttonhundratalet! Rekord i all ära, men köldrekord och värmerekord kan jag vara utan. Jag har kurat ihop mig, lindat in mig i en filt, skippat alla måsten och gått i ide.......

9 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Håller helt med dig! För mycket och för lite skämmer allt!Kramiz

Vicke sa...

Jag tycker att vi har en fin vinter nu

ansepanse sa...

är det där du bor? jag vill heller inte ha sådana där rekord
kramar

Stina sa...

Det lutar nog mer åt snömängdsrekord än köldrekord här nere i södra Skåne även om det tidvis varit ordentligt kallt här också. Nu har vi i alla fall fått plogat på de flesta ställen och det är något lättare att ta sig fram. Jag skulle gärna fly till nåt varmt land och stanna där tills allt vitt var borta...
Ha det så mysigt i ditt ide... Kram

Freppsi sa...

Låter som en oerhört god idé.. det där med ide alltså.. men så har man en häst!!

NatureFootstep sa...

håller med dig. Jag kurar också inomhus numer. Men det var en go liten stuga du har där.

Får önska ett Gott Nytt År.

Åsa! sa...

Det är verkligen konstigt med vädret! Men jag njuter så mycket jag hinner och orkar.

Gott Nytt År på dig!

Vicke sa...

Jag tittar in för att önska dig ett gott slut och ett gott nytt år

4U2 sa...

Vill redan nu passa på att önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR!