Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



tisdag 14 december 2010

Ser i kors.......

Beror det på för många möten eller för mycket bananer, det är frågan? Jag kanske skulle ha ätit morötter i stället? Hmmm....kanske det hjälper? Då borde jag få lika mycket energi som en duracellkanin!
Vig som en apa och pigg som en duracellkanin, vilken hit!
Du är vad du äter heter det ju!

Idag har jag varit besv-Ärlig......ser ni det är nästan samma ord?





6 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Allt är bra med mej.Hur är det med dej?Det var ett tag sen..Visste inte att man blev vig av bananer.Ska genast köpa imorgon.Kram!

Monica sa...

Ser i kors beror på bananerna.....varva lite med morötter så kommer du bli som batteridriven kanin.....*fniss*....Härliga Ninja, var rädd om dig! klart att akvarell blocket är med!
Julkramar x flera från mig.

ansepanse sa...

morötter är också bra :) då får man bra mörkerseende och det är ju bra nu i vintermörkret kramar

4U2 sa...

Ät morötter och få gröna ögon (hört det, inte testat då mina redan är det!).

Fenixmonas sa...

Låter bra det där...skulle nog också vilja vara en sån kanin!! Vad var du ärlig med...brukar du inte alltid vara det...Kramiz!!

Vicke sa...

ja, det är nästan samma ord, ha en fin kväll nu