Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



lördag 11 december 2010

Oj, jag somnade visst...

Är det inte det helgerna är till för?
I går var vi bjudna på jobbets årliga julbord men jag hade ingen lust. Så jag bytte bort fredagens julbord mot sängen.......
När jag vaknade var det lördag! Så det kan gå.........

 Ute är det fortfarande vinter......så jag är helt säker på att jag inte gick i ide.

2 kommentarer:

Monica sa...

Hi,hi så kan det gå när inte haspen är på! Ninja, visst är det fortfarande vinter ute. Tur att du kröp ur ditt ide & fick se det med egna ögon.
Ta det med ro och var rädd om Dig!
Kramen från mig.

Anonym sa...

Skönt med vila hoppas du får en skön söndag oxå..=)/sannof