Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 13 december 2010

Bananer....



Bananer. Idag äter jag bananer. Jag har ätit sju stycken redan och eftersom det är några timmar kvar till läggdags så hinner jag nog klämma i mig ett par till. Jag äter bananer för att jag hoppas att jag ska bli vig som en apa.....
I morgon ska jag också äta bananer. Jag kommer då att bli vig som två apor. I övermorgon ska jag äta något annat. Vad jag ska bli då? Det får ni se......

7 kommentarer:

Monica sa...

Nä nu tror jag Ninja har fått "spatt".....men kläm i dig bananer du! De innehåller mycket kalium.....vig???? är du inte tillräckligt vig?
Ha en skön kväll.
Kram från mig.

Stina sa...

Går du på nåt slags diet eller är du bara ovanligt förtjust i bananer??
Så perfekt sadeln passade den förtjusande damen...och genast vandrade mina tankar iväg till sagans värld...Askungen, Prinsen och glasskon :)

Frogprincess sa...

Bananer är gott... i måttliga mängder!
ha en bra kväll!

Åsa! sa...

Är det en banandiet eller???

ansepanse sa...

hahaha - tror du att det räcker med att äta bananer
kramar

Vicke sa...

då blir du säkert vig som en apa. hoppas att du inte får en svans bara

Lysande ögonblick! sa...

hahahaha. ja, det får vi se. :-)