Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 7 juni 2010

Ledig måndag!

Det skulle man kunna fira med en promenad i Ronneby brunnspark!

Men nu är det lite långt dit. Jag har firat med sovmorgon.....
Sedan har jag ägnat mig åt skrivjobb och det är klart nu :) vilket känns jätteskönt för då slipper jag ha det hängande över mig och kan ta det lite lugnare i veckan. Vi har ätit en god och närande lunch vilket påminner mig om att jag har lovat Helly att publicera mitt favoritrecept här på bloggen.......
Dags att plocka fram kokböckerna således....

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Skrivjobb ja...hehehe...det kan man säga att jag oxå haft! Försökt besvara kommentarer som kommit in under två veckor. Fast jag har ju haft semester så orken har varit bra! kram på dig1

Frogprincess sa...

Det var ett bra sätt att fira :-)

Ma sa...

Hoppas Din lediga var bra. Fotot vara tjusigt. Ha en bra kväll...