Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 14 juni 2010

En ny kur!

Frisses matte tipsade mig om att Alvedon i kombination med Voltaren skulle fungera bra mot muskelinflammation. Så jag tog en vända till Apoteket i den lilla staden. Resultatet blev nästan en hel natts sömn, vilket inte var helt fel. Man känner när det är dags för en ny dos kan jag lova.......men lugn jag överdoserar inte. På jobbet i morgon ska jag använda min friska arm till att peka på allt de andra ska göra (fniss).

5 kommentarer:

Freppsi sa...

Det var ju trist att en liten promenad kunde ge sådana bekymmer.. Hur är det med Frisse då?

Yvonne :-) sa...

Krya på dej vännen!Kram!

Frogprincess sa...

jag trodde inte heller att det gick att kombinera, men fick själv tipset senast jag hade vrålont i nacken. Det är dunderkuren!!!

Monica sa...

Skönt att Invalido överlever detta....bra kombination med dessa läkemedel....tipset troligen av någon av dina släktingar...
Må gott och var rädd om dig/ kram.

Lysande ögonblick! sa...

hihi. det tycker jag låter som en bra plan! :-)