Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



fredag 6 april 2012

Redan fredag!

Oj, vart tog den där torsdagen vägen?
Jo, den var fullspäckad med aktiviteter och lång. Så lång att fredagen började senare än vanligt om ni förstår vad jag menar?
Vet ni vad? Jag kommer att gå omkring i yllesockarna hela dagen.....    
Gäsp!

Så här vill jag göra idag.......bara slappa och strunta i allt. Precis som killen på bilden, vad gör det att molnen tornar upp sig? Än regnar det inte.....



20 kommentarer:

Anonym sa...

jag gör så idag... tar det lugnt. fixar lite med min fotoblogg och bara är... Ha en skön fredag. Vad mysigt att rida !

Nillas Trädgård sa...

Här toksnöar det. Jag kopplar av med att baka i dag. Ett rent nöje när man inte måste :-)
Glad Påsk!!!

Mycket annat & lite betong sa...

Nej, än regnar det inte men det snöar!
Jag skulle också kunna tänka mig att göra som på bilden!

Ha en skön påskhelg!
Agneta

Nett sa...

Sådär hade jag med kunnat tänka mig att ligga under dagen :)

4U2 sa...

Perfekt väder där på bilden, ser ut att vara runt de 20 + i solen vilket jag anser vara perfekt numera. varmare klarar inte min inre termostat! :)

Livet och vardagen sa...

jdo, det har regnat hela dagen, men inte snöat som tur är.

Kors och Tvärs sa...

Ta det lugnt och ha en härlig påsk

Yvonne sa...

Igår så var jag och Mia och tolkade på ÅM i kristianstad..Vi har haft sol på fm sen kom regnet.Nu är det dags för mej att slå igen mina tittor.Nattikram!

Annika sa...

Det är härligt när man kan strunta i allt och bara slappa!

Fenixmonas sa...

Här finns ingen tid för att slappa denna helg, men det blir jättekul på andra sätt! kramiz

Vicke sa...

det vill jag med göra, ha en fin dag nu

Camilla sa...

Ååååden som ändå fick ligga så där.
Fast...jag vill hellre ha blå himmel ;)
Kram och Glad Påsk!

ansepanse sa...

min fredag var lite annorlunda men idag tror jag att jag kommer att ta det lite lugnare
kramar

Augusta sa...

Det gör du rätt i. Såna dagar är tillåtet :)

Ha en fortsatt trevlig PÅSK!

Glad Påsk!

Karpstryparn sa...

Glad Påsk på dig!

Monika Häägg sa...

Ibland är det skönt att inte göra något alls...

Smörblomma sa...

Yllesocksdagar är de bästa dagarna på hela veckan :) Jag brukar se till att ta mig en sådan minst en gång i veckan.

Monica sa...

Yllesockar....här är det spikskorna som gäller...*fniss*...Pensionatet har öppnat med all inclusive!
Glad Påsk önskar jag dig

soffie sa...

mmm jag hänger på direkt när åker vi?
GLAD PÅSK

Yohanna i Las Palmas sa...

Sânt där väder har vi haft här hela pâsken och idag regnade det till och med.

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/april/real-life-pasktraditioner.html