Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



måndag 8 augusti 2011

Nu är jag hemma och packar om....

Efter nästan en månad i den svenska övärlden bär det nu iväg mot en annan.....
Vi fick tag på en restresa till Santorini......
Hoppsan hejsan....
Lite galet att åka dit nu......ganska oplanerat, men varför inte?
Om man inte följer sina infall händer det inte särskilt mycket.....

4 kommentarer:

Monica sa...

Ninja, vacker Grekisk ö ni valt!!!!! Oj,oj vad ni kommer att få mååååååånga vackra bilder!!!!
Ha det nu så gott och var rädd om Dig!
Tänk vad många vackra foton vi har att se fram emot!
Kram från mig.
PS: glöm ej packa ner HÖG faktor på solcremen.

bokhyllan sa...

Lycklig resa!

Lysande ögonblick! sa...

Men åh så ljuvligt. Njut och ta massa fina bilder. :)

Åsa! sa...

Det är klart man ska följa sina infall! Hoppas ni får en trevlig resa.