Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



torsdag 18 augusti 2011

Har inte landat riktigt ännu.....

Det går så fort med de flygande stålfåglarna att man inte riktigt hänger med. Från grekisk dusch till egen säng på några timmar. Mentalt är jag fortfarande i en grekisk blåvit dröm, dekorerad med rosa bouganvillea. Vem vill inte ha en blå grind till Medelhavet?
Titta på bildspelet så förstår ni vad jag menar......

Santorini on PhotoPeach


3 kommentarer:

Monica sa...

Oj,oj Ninja! Lyfter på min sommarhatt!!! Förstår dig precis!
Var rädd om Dig & kram från mig.

Yvonne :-) sa...

Ack om du bara visste vilka vinkar jag har gett.Han svarar: men du....klart att du ska äta thaimat kör ner och handla i Thaikiosken. Nattikram!

Fenixmonas sa...

Så härligt ni har haft det! Kramiz