Välkommen till min blogg! Här skriver jag om min vardag. En värld av bilder, fotografier, konst, betong, kultur, natur, resor, hästar och en hel massa bokstäver!



onsdag 29 juni 2011

Hallå,hallå!

Jag är hemma nu. Har det vart nåt? Äntligen börjar jag få ordning på både blogg och dator så nu ska det väl börja fungera på den här sidan igen. Veckan har gått fort......vi har haft många besökare på utställningen. Fler än väntat, vi har också sålt bra vilket är roligt. Nu börjar man längta efter semester.....allt går på halvfart de här sista veckorna. Värme har vi också.......jätteskönt utom när man ska arbeta. Som tur är har det varit svalt i utställningslokalen och även i lokalerna på jobbet. Värre är det när man kommer hem......
Nu ska jag iväg och motionera Liza och mig själv. Det får bli sena ridturer när det är så här varmt. Men det är fler som är ute och rör på sig i skymningen. Förra gången mötte vi en stor älg, den blockerade hela stigen, blängde stint på oss och vägrade flytta på sig. Då fick vi ta en omväg och kom hem väldigt sent. Men det gör ju inte så mycket när det är så ljust och underbart ute.

3 kommentarer:

Monica sa...

Hallå, hallå.....äntligen ett livstecken!!! Skööööööönt höra att du är på benen....*fniss*
Har saknat dig....så du bara vet...
Sitt stadigt i sadeln nu, njuuuut av de sköna kvällarna!
VARM kram från mig.

Fenixmonas sa...

Nej, sena kvällar nu är ju fortfarande ljusa o fina! Här går det nog snarare på helfart på grund av semestertider...Jobbar just nu 12-timmarsdagar...så det är bara jobb och sova som gäller just nu! Kramiz

yvonne :-) sa...

Morn! Man kan rida tidiga morna också! Blev inte Liza rädd för älgen? Ja vi gamla har det bra i Höör! Igår lämnade Ola,Mia och barnen sina hundar här De körde till Djupvik! ♥kram!